دانلود پی پر ویو کشتی کج

دانلود کلیه پی پر ویو های wwe

دانلود پی پر ویو کشتی کج

دانلود کلیه پی پر ویو های wwe

نتایج ppv no way out 2012








ادرس وبسایت:       wweppv.ir       







اتفاقات پیش از آغاز شوء:

قبل از آغاز شوء اصلی، در بک استیج، اپیکو، پریمو و روزا مندز در حال صحبت کردن با آبراهام واشینگتون هستند و جویای وضعیت تایتل شات خودشان برای تایتل تگ تیم شدند! واشینگتون گفت: شما را وارد یک مسابقه فتال فور وی کردم که برنده آن، نامبر وان کنتندر خواهد شد. به شما قول میدهم که در پایان شوء، توجه همه به شما جلب شود! سپس تگ تیم های بازی فتال فور وی را معرفی کرد و با پخش تصاویری از اسمکدان گذشته و حمله اوتانگا به کلای، مسابقه Pre Show آغاز شد.

مسابقه اول: دیوید اوتانگا در مقابل برودس کلای
بازی شروع شد و اوتانگا سعی کرد روی زانوی آسیب دیده کلای کار کند اما در هر بار تلاش، ناموفق بود. حالا یک سوپلکس قدرتی از کلای اجرا شد و سپس بادی شات را به دیوید زد. اوتانگا دوباره روی زانوی کلای کار کرد و دقایقی بازی را در دست گرفت. کلای با یک سوپلکس به بازی برگشت و اوتانگا به بیرون رینگ افتاد. شمارش داور به 8 رسید که اوتانگا به جای برگشتن به رینگ از ادامه بازی انصراف داد تا کلای با قانون کانت اوت، برنده و شروع به رقصیدن با رقاص های خود بکند!

برنده مسابقه: برودس کلای

مسابقه دوم: شیموس (C) در مقابل دالف زیگلر
این بازی بر سر تایتل قهرمانی سنگین وزن جهان برگزار شد. بازی شروع شد و ویکی گوئررو در همان ابتدا، زیگلر را بوسید و شیموس در همان حین برای زدن بروگ کیک رفت که زیگلر جاخالی داد! شیموس کاملا بازی را در اختیار گرفت و هدلاک و سپس دراپ کیک را زد. زیگلر خیلی سریع نک بریکر را اجرا کرد و دو استار مدام در حال کاور کردن یکدیگر بودند اما نتیجه ای نداشت. حالا زیگ زاگ از زیگلر زده شد ولی شیموس در 2 کیک اوت کرد. تماشاگران به شدت، دالف را تشویق میکنند! زیگلر در اجرای اسلیپر هولد ناموفق بود و آیریش کراس و سپس بروگ کیک را اجرا کرد و قهرمان باقی ماند.

برنده مسابقه و همچنان قهرمان: شیموس

مسابقه سوم: سانتینو مارلا در مقابل ریکاردو رودریگز
تاکسیدو مچ، نوع این مسابقه بود که هر استاری که می توانست لباس و شلوار حریف خود را بصورت کامل دربیاورد، برنده میشد! رودریگز با تیپ همیشگی و مارلا با کت و شلوار وارد رینگ شدند و بازی آغاز شد. در صحنه ای، ریکاردو، کبرا را از دست مارلا گرفت و به بیرون پرتاب کرد که مارلا به او حمله کرد اما ریکاردو بر وی مسلط شد و کفش و جوراب و سپس شلوار وی را درآورد که یک کبرا دیگر در پای مارلا بود!! مارلا، کبرا را با پا اجرا کرد و پس از درآوردن لباس و شلوار ریکاردو، مشخص شد که ریکاردو، شرتی پوشیده بود که عکس آلبرتو دلریو روی آن قرار داشت!!

برنده مسابقه: سانتینو مارلا

مسابقه چهارم: کریسچن (C) در مقابل کودی رودز
در این بازی کریسچن از تایتل بین قاره ای خود در برابر کودی رودز دفاع کرد. بازی شروع شد و کریسچن یک کلوسلاین را اجرا کرد و سپس رودز، کریسچن را هل داد که کریسچن یک سیلی به او زد! کودی روی بازوی کریسچن کار کرد و درگیری این دو به بیرون رینگ کشیده شد که کریسچن، صورت کودی را به پله کنار رینگ کوبید. کودی، آلاباما اسلم را اجرا کرد و سپس کریسچن کیل سوئیچ را زد اما هر دو در دریافت فینیشر ها در 2 کیک اوت کردند. سپس کودی در زدن دیاستر کیک ناموفق بود و با دریافت اسپیر، پین شد!

برنده مسابقه و همچنان قهرمان: کریسچن

مسابقه پنجم: فتال فور وی مچ
در این بازی اپیکو و پریمو در مقابل تایسون کید و جاستین گابریل در مقابل د اوسوز در مقابل دارن یانگ و تیتوس اونیل برای نامبر وان کنتندر شدن تایتل تگ تیم قرار گرفتند. بازی آغاز شد و اونیل و جی اوسو با هم درگیر شدند که یانگ دخالت کرد و روی اوسو کار کرد. در ادامه اپیکو به گابریل حمله کرد و از طرفی کید هم بلاک باستر را روی پریمو اجرا کرد. پریمو با رد البو، یک بک استبر به کید زد. سپس واشینگتون، پریمو را به داخل رینگ فرستاد که یانگ با یک بیگ نای موفق شد کار را تمام کند.
پس از پایان بازی، واشینگتون، دست یانگ و اونیل را بالا گرفت که اپیکو و پریمو و سپس روزا مندز به او اعتراض و در ادامه حمله کردند که یانگ و اونیل مانع شدند و واشینگتون مجددا دست آنها را بالا گرفت.

برنده مسابقه و نامبر وان کنتندر: دارن یانگ و تیتوس اونیل

پروموی تریپل اچ:
در ادامه شوء تم سانگ تریپل اچ زده شد و در میان تشویق شدید تماشاگران، وی پس از چند هفته دوری به رینگ آمد. اثری از مصدومیت و آتل در دست او دیده نمیشد! هانتر گفت: من یک فرد سازمانی واقعی نیستم. من یک مبارز و "اس کیکر" هستم! براک لزنر هم، همین فکر را میکند. آخرین باری که من، براک را در رینگ دیدم، او از پشت بهم حمله کرد و موجب شکستگی بازویم شد! اما حالا وضعیت بازویم خیلی خوبه و تا چند هفته دیگر 100 درصد خوب و آماده میشود! چند هفته بعد از آن، من باید به وضعیت مبارزه برگردم. او ادامه داد: این ما را یاد تابستان می اندازد! من به شدت خواهان بازی با براک لزنر هستم. من باید با براک مبارزه کنم یا براک میتواند با کناره گیری سریع خود، خوش حال باشد! او در پایان اعلام کرد: من منتظرم! سپس رینگ را ترک کرد.
در بک استیج دنیل برایان دیده شد که در حال گرم کردن خودش بود که ایجی آمد و میخواست با او صحبت کند اما برایان به او توجهی نکرد. ایجی گفت: بعد از آن همه مدتی که با هم بودیم، نمیخوام که تو ناموفق باشی! وی برای برایان آرزوی موفقیت کرد و سپس او را بوسید و آنجا را ترک کرد.


مسابقه ششم: لیلا (C) در مقابل بث فینیکس
این بازی بر سر تایتل قهرمانی دیواس برگزار شد. بازی شروع شد و دو دیوا همدیگر را قفل کردند. فینیکس به تمسخر لیلا پرداخت و گفت که او حتی توانایی بستن بند کفشش را هم ندارد که یک دراپ کیک از لیلا دریافت کرد! در بیرون رینگ، بث، لیلا را به حفاظ دور رینگ کوبید و یک بک بریکر را در رینگ اجرا کرد. کراس بادی و DDT هم موجب پین شدن فینیکس نشد تا اینکه لیلا موفق شد در کرنر، نک بریکر را اجرا و برنده بازی شود.

برنده مسابقه و همچنان قهرمان: لیلا

بک استیج با کین:
در بک استیج ایجی دیده شد که دنبال کین می گردد. او کین را پیدا کرد و برایش آرزوی موفقیت کرد و سپس او را بوسید و قصد ترک آنجا را داشت که کین اجازه نداد و مشغول بوسیدن او شد!! این دو حدود یک دقیقه در حال بوسیدن هم بودند که در نهایت بیگ رد مانستر آنجا را ترک کرد!!


مسابقه هفتم: سین کارا در مقابل هانیکو
بازی بعدی صرفا جهت پر کردن وقت پی پی وی بود که میان این دو استار برند اسمکدان برگزار شد. در ابتدا هانیکو بهتر کار کرد و یک دراپ کیک زیبا را اجرا کرد و سپس یک بک بریکر قدرتمند به کارا زد اما سین کارا پین نمیشد! حالا یک پاور بامب از هانیکو اما باز هم کیک اوت از کارا صورت گرفت تا اینکه کارا به بازی برگشت و یک هاری کانرانا و سپس فیس باستر کافی بود که هانیکو پین شود.

برنده مسابقه: سین کارا

 
مسابقه هشتم: سی ام پانک (C) در مقابل کین در مقابل دنیل برایان
این بازی بر سر تایتل قهرمانی WWE برگزار گردید. کین در همان ابتدا به پانک حمله کرد که برایان هم از پشت به کین حمله کرد و سپس پانک و برایان با گفتن کلمات Yes و No لگدهای مدامی به کین زدند! کین در اجرای دبل چوک اسلم ناموفق بود و کین در بیرون رینگ، پانک را به حفاظ تماشاگران کوبید. کین همچنان روی پانک کار کرد و بر بازی برتر بود اما در هر بار کاور، کیک اوت از سوی پانک انجام میشد. پانک برای اجرای البو دراپ رفت که کین جاخالی داد که برایان از روی تاپ روپ، یک حرکت فلایر را انجام داد. برایان، یس لاک را روی پانک اجرا کرد اما پانک از آن خلاص شد و GTS را به وی زد که در هنگام کاور، کین پای برایان را کشید و در بیرون رینگ به او حمله کرد. در رینگ پانک برای زدن جی تی اس به کین رفت که موفق به بلند کردن مانستر نشد و بیگ بوت دریافت کرد. حالا چوک اسلم از کین اجرا شد اما پانک کیک اوت کرد!! کین که عصبانی شده بود، استایل اجرای تومبستون پایل درایور را گرفت که ناموفق در اجرای حرکت بود پانک، کین را به سمت طناب ها هل داد که کین به ایجی برخورد کرد که قصد ورود به رینگ داشت! کین حواسش به طرف ایجی پرت شد و در برگشت یک کیک و سپس GTS از پانک دریافت کرد و پین شد!
پس از پایان بازی، کین به سمت ایجی که روی زمین افتاده بود، رفت و او در بلند و در بغل خود گرفت و آرنا را ترک کرد. خوش حالی ایجی از پشت سر به طرف دوربین و پانک حکایت از خیانت او به کین بود که بیگ رد مانستر متوجه آن نشد!
برنده مسابقه و همچنان قهرمان: سی ام پانک

مسابقه نهم: رایبک در مقابل دنی دلانی و راب گرایمز
مطابق معمول، پوش رایبک از طرف کمپانی همچنان ادامه داشت و او مقابل دو کشتی گیر آماتور و محلی دیگر در این پی پی وی صرفا جهت پر کردن وقت شوء قرار گرفت. در طی 90 ثانیه، رایبک با اجرای فینیشر همزمان خود روی دو استار موفق به پین کردن هر دو شد!

برنده مسابقه: رایبک

مسابقه دهم: بیگشو در مقابل جان سینا
استیل کیج مچ، مین اونت این پی پر ویو با حضور جان لورینایتیس و وینس مکمن در کنار رینگ بود. در صورت باخت بیگشو، جانی و در صورت باخت سینا، خود سینا از کمپانی اخراج میشدند! بازی شروع شد و بیگشو از همان ابتدا کنترل بازی را کامل در اختیار گرفت و تا اوایل بازی سینا کار خاصی نکرد! سینا چند بار سعی کرد از دست بیگشو فرار کند و از در قفس بیرون و از کیج بالا برود که در هر بار ناموفق بود. در صحنه ای سینا در حال خروج از در قفس بود که لورینایتیس، داور را کنار زد و اجازه خروج به سینا را نداد که مکمن واکنش نشان داد و جانی را کنار زد اما جانی، وینس را هل داد و مکمن روی زمین افتاد! کار به جائی رسید که سینا، پانچ بیگشو را جاخالی داد و آن پانچ به داور برخورد کرد! سپس بیگشو توانست سینا را هم با پانچ خود ناک اوت کند! بیگشو قصد خروج از در قفس را دارد که برودس کلای با صندلی جلوی آن ایستاد و اجازه نمیداد! حالا بیگشو تصمیم گرفت از کیج بالا برود که کلای اشاره کرد مارلا و الکس رایلی وارد شوند اما بیگشو، با تکان دادن قفس، هر دوی آنها را به زمین پرتاب کرد. سپس زک رایدر از کیج بالا آمد که توسط بیگشو ناک اوت شد! حالا کوفی کینگستون آمد و موفق شد با حرکات پای خود، بیگشو را کیج به داخل رینگ پرتاب کند. در ادامه سینا از کیج بالا رفت اما جان لورینایتیس با عصای خود ضرباتی به قفس زد تا اینکه کلای آمد و جانی را گرفت و سینا هم موفق شد پایین بیاد. از آن طرف هم بیگشو به سختی توانست خود را از رینگ خارج کند اما دیر شده بود و سینا برنده بازی شد!
پس از پایان بازی، کلای، جانی را ول کرد اما او قصد داشت با عصای خود به سینا ضربه ای بزند که سینا او را گرفت و آماده اجرای AA شده بود که وینس مکمن با میکروفون جلوی او آمد و با لحن خاص خود گفت: John Laurinaitis ... Your Firrred و سپس سینا AA را روی میز گزارشگران اسپانیایی اجرا کرد! شوء با خوش حالی سینا و کلای و خروج مکمن از آرنا به پایان رسید!
برنده مسابقه: جان سینا

بمنبع مطلب:wweshayan201.blogfa.com

برای دانلود پی پر ویو نو وی اوت 2012  به مطالب مرتبط مراجعه کنیدذ

جا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.