دانلود پی پر ویو کشتی کج

دانلود کلیه پی پر ویو های wwe

دانلود پی پر ویو کشتی کج

دانلود کلیه پی پر ویو های wwe

کم حجم کردن فیلم های انلاین

با cloud میتوانید فیلم ها و ویدئو های سنگین و حجیمی که روی وب قرار دارند را ابتدا کم حجم کنید ، آن را در google Drive خود ذخیره کنید و هر وقت لازم داشنید فقط نسخه فشرده و کم حجم را دانلود کنید. ( با این کار مثلا برای فیلم کلاس 6.851 MIT Advanced Data Structure به جای هر ویدئو 300 مگی ، آن را به 120 مگ کاهش میدهید و بدون افت کیفیت ، فقط 120 مگ دانلود میکنید ! این یعنی صرفه جویی 60% در مصرف پهنای باند اینترنت ).


روش کار:

یک اکانت گوگل یا جیمیل باید داشته باشید و وارد google Drive خود شوید.

به سایت convert-video-online.com بروید و ادرس ویدئویی که در وب میخواهید دانلود کنید را به او بدهید. بعد از اینکه سایت فیلم را دریافت کرد ، فشردگی و فرمت دلخواه را انتخاب کنید و بعد آن را در google Drive خود ذخیره کنید. اکنون شما ویدئو را فشرده کرده اید بدون اینکه ان را دانلود کرده باشید.

کیفیت ویدئو های convert شده بسیار خوب است به شرط انکه resolution را same as source انتخاب کنید و فقط سایز و فرمت فایل را تغییر دهید. فرمت های mp4 , mpg , avi باید کامل دانلود شود تا قابل پخش باشد ، فایل flv نیز در برنامه vlc قابل اجراست.

ضمنا با app هایی مثل cloudconvert که در google Drive موجود هستند ، میتوانید هر فرمتی را به هرفرمتی تبدیل کنید و الی اخر ، بدون اینکه نیازی به دانلود و اپلود مجدد فایل ها داشته باشید.