دانلود پی پر ویو کشتی کج

دانلود کلیه پی پر ویو های wwe

دانلود پی پر ویو کشتی کج

دانلود کلیه پی پر ویو های wwe

دانلود مانی این د بنک 2012


توضیحات:در این مطلب براتون پی پر ویو مانی این د بنک 2012 را اماده کردیم.





برای دانلود این پی پر ویو بر روی دانلود کلیک کنید.


دانلود


Image result for money in the bank 2012 poster


دانلود در ادامه مطلب...


 

 







ادرس وبسایت:       wweppv.ir       




دانلود پی پر ویو money in the bank 2012 در دو قسمت:





دانلود پارت اول money in the bank 2012:



Image result for money in the bank 2012 poster


لینکحجمنوع لینکسرور
دانلود پارت 1
1.90 گیگلینک کمگیاپلودبوی






دانلود پارت دوم  money in the bank 2012:


Related image



لینکحجمنوع لینکسرور
دانلود پارت 21.35 گیگینک کمکیاپلودبوی




اطلاعاتی درباره money in the bank 2012:


پول در بانک (۲۰۱۲)

مانی این د بنک (به انگلیسی: Money in the Bank) یک رویداد غیر رایگان (Pay-Per-View) در کشتی حرفه‌ای است که توسط کمپانی WWE تهیه می‌شود و این دوره‌اش هم در ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۲ برگزار خواهد شد. این، سومین دوره از مانی این د بنک از زمان آغاز این PPV در سال ۲۰۱۰ خواهد بود.


Image result for money in the bank 2012 poster


دورنما:


مانی این د بنک شامل هفت مسابقه کشتی هست که کشتی گیران ختلف با دشمنی قبلی وارد آن می‌شوند. کشتی گیران منفور یا محبوب هستند و با پیگیری مجموعه‌ای از رویدادها، تنش ایجاد می‌کنند.

در رویداد پیشین مانی این د بنک، کشتی گیران راء برای قرارداد قهرمانی دبلیو دبلیو ای و رقیبان اسمکدان برای فرصت قهرمانی سنگین وزن رقابت کردند. در رویداد ۲۰۱۲، دو مسابقه نردبانی پول در بانک انجام شد، یکی برای مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای و دیگری برای مسابقه قهرمانی سنگین وزن.

در ۲۵ ژوئن در راء، ویکی گررو اعلام کرد که فقط قهرمانان قبلی دبلیو دبلیو ای می‌توانند در مسابقه نردبان مانی این د بنک برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای شرکت کنند. ۴ شرکت کننده شامل کین، کریس جریکو، بیگ شو و جان سینا بودند. قبل تر، میز از فیلمبرداری فیلم مارین۳ برگشته بود: پس او هم وارد مسابقه شد.

در ۲۹ ژوئن در اسمکدان، مسابقاتی انجام شد تا افراد برای شرکت در مسابقه نردبان اسمکدان تایید صلاحیت شوند. در این مسابقات، دمین ساندو با شکست زک رایدر، تایسون کید با شکست جک سواگر، سنتینو مارلا و کریسچن با شکست کودی رودز و دیوید اوتانگا، تنسای با شکست جاستین گابریل تایید صلاحیت شدند. در ۳ ژوئیه رودز با شکست دادن کریسچن و دولف زیگلر با شکست الکس رایلی در دو مسابقه اضافه به لیست افراد مانی این د بنک اضافه شدند. آخرین مسابقه در ۹ ژوئیه انجام شد که سین کارا توانست هیث اسلیتر را شکست دهد.

در ادامه، دشمنی بین سی ام پانک و دنیل براین برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای پانک شکل گرفت. در طول دوران قهرمانی، او با موفقیت توانسته بود از عنوانش دفاع کند و چندین بار براین را شکست داده بود و آخرین بار کین هم در مسابقه شرکت داشت. در همین موقع، دوست دختر براین، ای جی لی، به پانک و کین ابراز احساسات کرد و در عین حال به براین هم تمایل داشت. ولی پانک و کین باور داشتند که او بخاطر جدا شدن از براین دچار بی‌ثباتی شده است. بعداً، براین، پانک و کین را شکست داد و توانست مسابقه‌ای قهرمانی در برابر پانک در مانی این د بنک بدست آورد. هفته‌ها بعد، ای جی به عنوان داور ویژه انتخاب شد. درست قبل از شروع پی پی وی، سایت کمپانی اعلام کرد که این مسابقه، بدون دیسکالیفه است.


Image result for money in the bank 2012 poster


مسابقه‌ای که قبل از شو انجام گرفت، بین تیم کوفی کینگستون و آرتروث در برابر هونیکو و کاماچو برای قهرمانی تگ تیم بود. آرتروث با پین کردن کاماچو برنده شد. اولین مسابقه که پخش تلویزیونی داشت، مسابقه نردبان پول در بانک برای فرصت قهرمانی سنگین وزن بود. این مسابقه شامل دمین ساندو، تنسای، کریسچن، سنتینو مارلا، تایسون کید، دولف زیگلر، کودی رودز و سین کارا بود. سنتینو فرصتی برای بردن داشت ولی ترس او از ارتفاع باعث تاخیر شد و موفق نشد. سپس کودی آماده گرفتن چمدان شد ولی ویکی گررو حواس او را پرت کرد و دولف به او حمله کرد. سپس کید به دولف حمله کرد و او را از نردبان به پایین پرت کرد. در بیرون رینگ هم تنسای نردبانی را قرار داد و سین کارا را روی آن پرتاب کرد. کریسچن در شرف پیروزی بود اما زیگلر وارد رینگ شد و با پرتاب کردن کریسچن، چمدان را بدست آورد.

مسابقه بعد برای قهرمانی سنگین وزن بین شیمس و آلبرتو دلریو بود. شیمس با شانه آسیب دیده وارد شد. دلریو جمعه پیش به او آسیب زده بود. در طول مسابقه شیمس تصادفی شانه چپ خود را به میله کنار رینگ زد. علی‌رغم مصدومیت، شیمس توانست حرکت "وایت نویز" را اجرا کند و با حرکت "بروگ کیک" برنده شود.

مسابقه تیمی دیگر بین "پرایم تایم پلیرز" و پریمو و اپیکو بود. قهرمانان تیمی، کینگستون و آرتروث در کنار رینگ با مفسران بودند. "پرایم تایم پلیرز" به پیروزی نزدیک بودند. اما درن یانگ تمرکز خود را از دست داد و پریمو با حرکت "رول" برنده شد.

مسابقه چهارم، مسابقه بدون دیسکالیفه قهرمانی دبلیو دبلیو ای بین سی ام پانک و دنیل براین با داوری ای جی بود. در طول مسابقه پانک تصادفی به‌ای جی خورد. براین از این موقعیت استفاده کرد و تظاهر کرد نگران وضع سلامتی ای جی است. وقتی ای جی را بردند، براین روی دنده‌های مجروح قهرمان کار کرد. پانک فرصتی بدست آورد تا حرکت "جی تی اس" را انجام دهد ولی براین اجازه نداد. براین می‌توانست حرکت "سرفبورد" را انجام دهد اما پانک نگذاشت. ای جی برگشت و داور دوم را برگرداند. هر دو کشتی‌گیر روی زمین افتاده بودند. ای جی صندلی اورد و آن را در مرکز رینگ قرار داد. دنیل می‌توانست از صندلی استفاده کند و علی‌رغم اینکه با آن بارها به پانک زد


Image result for money in the bank 2012 poster



، پانک تسلیم نشد. براین سعی کرد با دوست دختر قبلیش مهربانانه صحبت کند که این باعث شد پانک تا شماره۲ او را "رول" کند. پانک صندلی را در گوشه رینگ گذاشت اما همین که خواست براین را به آن بزند ای جی مانع شد. این کار باعث شد براین فرصتی بدست آورد. در هر حال، وقتی براین می‌خواست چوب هاکی را بردارد، ای جی مانع شد. این حواس پرتی، به پانک اجازه داد با صندلی حمله کند. براین روی پانک حرکت "یس لاک" را انجام داد. پانک خود را آزاد کرد و نهایتاً حرکت "جی تی اس" را انجام داد اما براین روی شماره۲ بلند شد. پانک میزی به رینگ آورد و با خرد کردن براین روی آن برنده شد.

مسابقه بعد بین رایبک و تیم کرت هاوکینز و تایلر رکس بود. در طول مسابقه رایبک کمی دچار مشکل شد اما نهایتاً برنده شد.

بعدی مسابقه تیمی دیواها بین لیلا، کیتلین و تامینا اسنوکا در برابر بث فینیکس، ناتالیا و ایو بود. وقتی داور کنتر مسابقه را از دست داد، تامینا با لگذ به فینیکس زد. لیلا روی او "نک بریکر" انجام داد و برنده شدند.


A giant and a midget both clad in pajamas are reading a book that depicts professional wrestlers climbing ladders and reaching for a briefcase hanging in the air.




مسابقات برگذار شده در  money in the bank 2012:




شرح مهم ترین مسابقه : مسابقه اصلی شامل جان سینا، بیگ شو، کریس جریکو، کین و میز برای فرصت قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. سینا روی میز گزارشگران روی بیگ شو "ای ای" انجام داد و بعد بقیه کشتی گیران روی او نردبان پرتاب کردند. میز روی نردبان خوابیده بود و سینا، کین را روی او پرتاب کرد. جریکو با میز به سینا زد و تنها فرد درون رینگ شد. فقط وقتی جریکو می‌توانست چمدان را بدست آورد،



WWE Money in The Bank 2012 Poster by ABatista93 by AhmedBatista1993



بیگ شو برگشت و با یک دست نردبان را هل داد. او تمام نردبان را بیرون ریخت و نردبان غول آسای خود را بیرون آورد. کین و بیگ شو بالای نردبان مبارزه کردند ولی بیگ شو موفق بود. سپس سینا را به پایین پرت کرد. نهایتاً جریکو با صندلی بیگ شو را متوقف کرد. جریکو و سینا در بالای نردبان با هم مبارزه می‌کردند. وقتی سینا افتاد، جریکو بسیار به پیروزی نزدیک بود. ولی میز آمد. وقتی با جریکو در مبارزه بود، بیگ شو آمد و هر دو را متوقف کرد. سینا از طرف دیگر نردبان بالا آمد و با توقف بیگ شو، چمدان را گرفت.


Image result for money in the bank 2012 poster



پسایند:


جان سینا در قسمت هزارم WWE RAW از چمدان خود برای به دست آوردن کمربند WWE استفاده کرد و در مقابل سی ام پانک قرار گرفت اما آن مسابقه به خاطر دخالت بیگ شو و حمله بیگ شو به سینا با رد صلاحیت شدن پانک به پایان رسید و به این ترتیب جان سینا اولین کسی شد که از چمدان مانی این د بنک خود استفاده کرد اما قهرمان نشد.



منبع:https://fa.wikipedia.org




کاور پک های مانی این د بنک 2012:



Image result for money in the bank 2012 poster


Related image


Image result for money in the bank 2012 poster


Image result for money in the bank 2012 poster





مطالب مرتبط :


دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2012


دانلود پی پر ویو رویال رامبل 2012


دانلود پی پر ویو المنیشن چمبر 2012


دانلود رسلمنیا 28


دانلود مراسم هال اف فیم 2012


دانلود پی پر ویو اکستریم رولز 2012


دانلود اور د لیمیت 2012


دانلود نو وی اوت 2012




کلید واژه ها:


http://masterwrestling01.in

دبلیودبلیوئی مانی این د بنک 2012

دبلیودبلیوئی مانی این د بنک

download money in the bank 2012

دانلود پی پر ویو   money in the bank 2012

دانلود مسابقات  مانی این د بنک  2012

دانلود پی پر ویو های 2012

دانلود مسابقات money in the bank 2012

دانلود پی پر ویو های 2012

money in the bank 2012 ppv

money in the bank 2012 poster

دانلود ppv های 2012

دانلود شو money in the bank 2012

دانلود شو  مانی این د بنک 2012

دانلود پی پر ویو  مانی این د بنک 2012






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.